Recenze Citrus Series

2012 manga Citrus je jedním z nejoblíbenějších svého žánru a bylo vzrušující získat anime adaptaci v této zimní sezóně 2018. Od mého zklamání při sledování pasti Netsuzou, Citrus vypadal slibněji,ale alarmující předpoklad románku mezi dvěma nevlastními sestrami si nebyl jistý, pro co jsem byl.

Synopse

Yuzu Ahiara se stěhuje do nového města kvůli novému sňatku své matky. Nová škola, nové místo, nový začátek. Dívčí škola a žádní chlapci zněla skvěle. Na Yuzu je první školní den, už dostane se do potíží, protože její módní šaty se smysl nemá, setkat se školou je konzervativní kódu a neustále zápasila s školní rady, předseda Mei. K překvapení Yuzu, Mei je její nová nevlastní sestra. Jak se ti dva o sobě dozvědí více, Yuzu začíná padat za svou novou nevlastní sestru,když se nikdy nezamilovala.

Plot

nebylo to pro mě nic nového z předchozích jiných sérií yuri, které jsem viděl. Byly tam dvě dívky, které se zamilovaly a hodně drama. Citrus, ačkoli, ukázalo se, že to není všechno mýdlová opera. Tím nechci říci, že žádné nebyly a Yuzu a Meiovi přátelé z dětství, byli opravdu otravní. Přítel z dětství Himeko Mei byl prissy věc. Všichni v úžasu “Všimněte si mě Senpai” před Mei. Ke konci série byl Himeko tolerovatelný.
Don ‘t get me started on Yuzu’ s childhood friend, Matsuri. Během několika minut od jejího zavedení, neměl jsem ji rád. Matsuriho plán mít Yuzu pro její vlastní se ukázal jako dětinský a marný. Seděl jsem tam a přemýšlel jsem si, ” proč je v tom dokonce postava jako Matsuri? Byla to tréma. Její japonský hlas v subversion byl Bůh hrozný. Matsuri zněl jako zlomený gramofon.

viděl jsem zásah přátel z dětství přicházející z mil daleko a po chvíli to bylo nudné. Ale nejhorší překážka, která přišla, byla hned na konci: dvojčata Nina a Sara. Bylo zbytečné mít a narušit vztah Yuzu a Mei. Přiznávám, že dvojčata dala Mei a Yuzu tlak, který potřebovali … bohužel nakonec. Sara se zamilovala do Mei na první pohled … Mei chodit s někým krátce. Bylo to směšné. Ze všech překážek, které se pokusily rozbít rostoucí vztah Mei a Yuzu, si dvojčata odnesou cenu za nejhorší pokus. Jako celek, Himeko, Matsuri, Nina, a Sara byly postavy, pro které jsem nakonec nedal létající opici.
hlavním zaměřením série byl rostoucí vztah Yuzu a Mei, který pokračoval i přes všechny překážky. Hlavně ze strany Mei. Rychle zjistíte,že série nebyla jen o dvou dívkách, které se zamilovaly. Bylo tam mnoho konfliktů. Mei byl uvnitř psychologický nepořádek; cítila touhu cítit se potřebná a milovaná. Dívka měla problémy s důvěrou, proto její chlad, tvrdá cesta k ostatním. To bylo všechno kvůli Mei přísná výchova a driving cílem uspět jejího otce, když on opustil jeho předseda pozici a batolila off vidět svět. Mei se ztratila ze zřetele a cítila se osamělá. Musela uspět tam, kde její otec ne.
Yuzu přinesl Mei teplo. Ale Mei to Yuzu nikdy neusnadnila a velmi se chránila.. Yuzu byla rozkošná, milující dívka, ale její nerozhodnost by byla mým jediným nikpikem o její postavě. Myslel jsem, že je velmi sympatická a totéž platí pro její přítelkyni Harumi. Hands down Harumi byla vlastně moje oblíbená postava kvůli jejímu odchodu, zábavná osobnost. Občas to bylo veselé a bylo těžké nemilovat její postavu.
Citrus začal dobře, ale pak se mi to ke konci zhoršilo. Mezi všemi mýdlovou operou, stále mě Citrus zasnoubil, navzdory určité nechuti k určitým postavám. Mei a Yuzu vztah byl zajímavý vidět, jak to bude hrát ven. Je snadné cítit relativní spojení pro Mei a Yuzu, pokud jde o lásku. Je těžké vyjádřit své pocity. Občas zapomínám, že to mají být nevlastní sestry. Předstíral jsem, že jsem zapomněl, nechtěl jsem přiznat, že jsem byl do série nasáván.

umění a hudba

stal jsem se fanouškem animačního stylu studia Passione. Všechno z designy charakteru, aby pozadí bylo vizuálně jasné a krásně tónovaný. Všechno vypadalo leskle po celou dobu. Zamiloval jsem se do úvodního tématu Citrus, jakmile jsem slyšel ženské vokály. Věděl jsem, že to byla kapela nano RIPE, kdo také dělal otevření pro Hanasuka Iroha. Vedoucí vokály měly Vtipný styl, když zpívala, a bylo to velmi zajímavé.

témata a drobnosti

zobrazení náklonnosti v Japonsku: v Japonsku není běžné projevovat náklonnost na veřejnosti. Držet se za ruce není problém. Ale jak to platí pro věci, jako je líbání, budete považováni za příliš otevřené. Japonci mají pocit soukromí a věří v to, že určité City jsou soukromé.
Fall For: Citrus hlavním tématem bylo, že nemůžete pomoci, komu padnete. Yuzu je postava, se kterou se mnozí budou cítit spojeni. Nezáleží na tom, jestli je to dívka nebo chlapec, do kterého se zamilujete, láska je láska.

Citrus mě na začátku zahákl, ale pak jsem se unavil čekáním, až se Mei a Yuzu jen spojí. Fuj, čekání na to bylo příliš. Alespoň Citrus byl lepší než Netsuzou Trap, protože tato série nebyla velkým zastoupením žánru yuri. Citrus na druhé straně byl krotčí. Mezi Mei a Yuzu byly scény, kde Mei násilně políbil Yuzu jako ve scéně během první epizody, kde Mei svázala zabavení telefonů Yuzu. Vypadá to jako útok.
takové scény mě nenapadlo, že je to špatná reprezentace. Pokud jste sledovali Netsuzou, ta reprezentace byla horší. Yuzuovy skutečné city k Mei a složitost toho, jak je Mei vyrobena pro mnohem zajímavější hodinky. Bylo roztomilé, že Yuzu sledovala její vliv na Mei. Série ukázala skutečné spojení, pokud jde o lásku.

jedna věc, kterou musím zdůraznit, je napůl uspokojující konec. Název vyhovuje ukázat, jak to bylo, na konci, hořkosladké, protože to, co jsem čekal se stalo, cítil napůl hotovo. Proč to nemohl být Mei, který běžel po Yuzu? Ne naopak. To by bylo mnohem dramatičtější, ne tento konec, ” Oh dobře … myslím, že teď můžeme randit. Nerozhodnost Yuzu ničemu z toho nepomohla. Na konci dne, musím si uvědomit, že to byly nevlastní sestry…..*kašel*

To Bylo Hořkosladké Po Všech

Plus:

• Animace krásné na pohled
  • Japonské hlasy jsou ideální pro většinu postav přijmout Matsuri
  • Dobrý růst na Mei a Yuzu je vztah
  • Slušné zastoupení pro yuri žánru

Mínus:

• Polovina uspokojivý konec
  • rival v Lásce znaky, nedostatek osobnosti a jsou otravné
  • Mei je zima způsobem dostane starý na body
  • moc mýdlová opera drama
  • Násilné líbání scény může vypnout lidí,

Yuri fanoušci budou rádi Citrusů. Kdyby bylo méně telenovely, nenasytilo by to můj požitek. Líbí se mi, že Citrus představoval hlubokou složitost ve vztahu dvojice protagonistů a pokryl relativní problémy, které diváci obecně důvěřují a milují. Stále to rozhodně stojí za Hodinky, vzhledem k tomu, jak vzácné je, aby se objevila adaptace yuri.

Citrus

Zima 2018 / Anime Info / Simulcast