Fiske Colorado River

den mektige Colorado River skåret Grand Canyon millioner av år siden og har sine utspring I Grand County på vestsiden Av Continental Divide I Rocky Mountain National Park. Det begynner som en liten bekk På La Poudre Pass drenering en våt eng. Matet av mange sideelver langs sin 1400 mil reise, renner det sørvest gjennom Colorado plateau landet vestlige Colorado, sørøstlige Utah og nordvestlige Arizona hvor den renner Gjennom Grand Canyon. Det svinger sørover nær Las Vegas, Nevada danner Arizona-Nevada grensen I Lake Mead og Arizona-California grensen nedenfor Hoover Dam. Før du går Inn Mexico I Colorado-Ørkenen, de fleste av sine farvann er viderekoblet Til Imperial Valley I Sør-California og Yuma County, Arizona hvor ⅔ er av landets vinter grønnsak avling dyrkes. 40 millioner mennesker er avhengige av denne dyrebare ressursen for drikkevann. I Mexico danner kurset grensen Mellom Sonora og Baja California før den går inn I Gulf Of California.

Colorado State Fiske Regler&Forskrifter
vennligst les 2020-2021 Colorado Parker Og Dyreliv Fiske Guide for alle statlige fiske regler og forskrifter. Alltid respektere privat eiendom nær fiske tilgangspunkter.

COLORADO RIVER: ROCKY MOUNTAIN NATIONAL PARK TIL SAMLØPET MED FRASER RIVER

TILGANG #1: ROCKY MOUNTAIN NATIONAL PARK
35 miles Fra Winter Park Information Center I Winter Park til den vestlige inngangen TIL RMNP. Følg HWY 40 for 18.4 miles, ta til høyre inn PÅ HWY 34 vest For Granby og fortsett 16.3 miles Til Nasjonalparken inngang Og Besøkssenter.
ARTER: Brun, Regnbue, Bekk Og Sann Ørret.
FORSKRIFTER: RMNP fiske informasjon og forskrifter er tilgjengelig PÅ RMNP Visitor Center.
TIPS: Lett walk-in fiske langs Route 34 fra Grand Lake Til Colorado River Trailhead. Vis Kart.

TILGANG #2: ROCKY MOUNTAIN NATIONAL PARK-SHADOW MOUNTAIN DAM TAILWATERS
Følg HWY 40 for 18,4 miles, ta til høyre inn PÅ HWY 34 vest For Granby og fortsett 11,5 miles TIL CO. RD. 66. Ta til høyre for 1,3 miles og bære venstre for .1 km til høyre .2 til parkeringsplassen. Camping, toaletter, vann, piknikbord. Gå langs dammen til krysset Med East Shore Trail og gå til høyre (sør) for å følge stien langs østsiden Av Colorado River Til Lake Granby. Fiske tilgang langs stien. Stien på vestsiden kan nås med parkering i området ved porten Til En Bar En Låve.
ARTER: Brun Og Regnbueørret, Kokanee Laks.
FORSKRIFTER: Colorado State Fishing Regulations (2020-2021 Colorado Parker Og Dyreliv Fiske Guide), snagging forbudt, fiske forbudt Oktober 1-Desember 31.
TIPS: Sjekk på flyten under dammen før du gjør turen til denne delen; vann utgivelser kan gjøre elva vanskelig eller umulig å vasse. Vær oppmerksom på at du vil finne få steder å krysse elven trygt, selv ved lave strømmer.

TILGANG #3: GRANBY TRAILS FISKE TILGANG:
Følg HWY 40 vest 18.4 miles, ta til høyre inn PÅ HWY 34 vest For Granby, og fortsett .5 miles Til Granby Stier inngangen til venstre. Byen Granby har åpnet en stort sett urørt del Av Colorado River til sportsfiskere med åpningen av fiske beats innenfor større shorefox eiendom På Granby trails. Denne delen Av Colorado River er like over samløpet Med Fraser River og fisket Er Gullmedalje kvalitet. Sportsfiskere betaler et reservasjonsgebyr for en dagspass til en av fem seksjoner, kalt beats, Av Colorado River. Granby Resident: $25 Ikke-Resident: $60 Reservasjoner og betaling kan gjøres online (Klikk Her) eller personlig På Byen Granby Town Hall, 0 Jasper Ave, Granby 970.887.3961 Man-Fre bare.
ARTER: Brun Og Regnbueørret
FORSKRIFT: Colorado State Fishing Regulations (2020-2021 Colorado Parks And Wildlife Fishing Guide) – Fly / lure only-catch & slipp

COLORADO RIVER-GRANBY TIL KREMMLING

Utpekt Gullmedaljevann Fra sammenløpet med Fraser River vest For Granby nedstrøms til sammenløpet Med Plagsom Creek vest for Parshall. Ganske flatt med serie riffles, løp, lommevann og dype bassenger. Elven er bred, flater ut og senker når Den nærmer Seg Kremmling.
ARTER: Brun Og Regnbueørret.
FORSKRIFTER: Colorado State Fishing Regulations med spesielle restriksjoner i kraft (2020-2021 Colorado Parks And Wildlife Fishing Guide)
TIPS: Beste fiske i April & Mai Før avrenning, slutten av juni og juli etter avrenning Og Midten av September-oktober. Tidlig morgen og kveld best (alle kjørelengde stammer FRA krysset MELLOM US HWY 40 & 34 vest For Granby 18,4 miles Fra Winter Park Information Center).

TILGANG #1: 2.7 miles – Veikant pull-off på venstre side AV HWY 40 med utsikt Over Colorado River. Åpen tilgang på begge sider av elva. FORSKRIFT: Fly / lokke bare-fangst & slipp
TILGANG #2: 9.3 miles-Byen Hot Sulphur Springs Pioneer Park-FRA HWY 40 ta til høyre INN PÅ CO. RD. 20, sving til venstre over broen. Camping, sanilets, rasteplass. Over 1 kilometer elv på begge sider. Begrens søket til Byers Canyon. FORSKRIFT: 2 orret grense
TILGANG # 3 :11.6 miles – Vestenden Av Byers Canyon parkeringsplass pa rett utenfor HWY 40. Bratt, kort sti til elva. Gå langs canyon edge unngå høye vann perioder. FORSKRIFT: 2 ørretgrense øst for brua. Fly / lokke bare-fangst & slipp vest for broen
TILGANG #4: 11.8 miles-Hot Sulphur Springs State Wildlife Area / Joe Gerrans-Omradet.
Fra Hwy 40 ta til venstre på østsiden av broen på CO. RD. 50. Camping, hvelv toaletter. 2300 dekar på begge sider av elva. Fra parkeringsplassen kort tur ned til elva.
FORSKRIFTER: Fly / lokke bare-fangst & slipp
TILGANG # 5: 11.9 miles – Hot Sulphur Springs State Wildlife Area / Paul Gilbert Day Use Area. FRA HWY 40 ta til venstre (sør) inn PÅ CO.RD. 362 på vestsiden av broen og park i dag parkeringsplass. Sanilets, ingen camping tillatt. ¼ Mil av elv tilgang. Fra parkeringsplassen kort tur ned til elva. FORSKRIFT: Fly / lokke bare-fangst & slipp
TILGANG # 6: 12.1 miles – Hot Sulphur Springs State Wildlife Area / Lone Buck Unit. FRA HWY 40 ta til venstre (sør) ved skiltet For Lone Buck. Sanilets, telt camping, og piknikbord. 2300 dekar på begge sider av elva. FORSKRIFT: Fly / lokke bare-fangst & utgivelse
TILGANG # 7 :14 miles – Kemp / Breeze State Wildlife Area / Kemp Unit. FRA HWY 40 ta til venstre PÅ CO.RD. 3. På .7 miles sving til høyre inn i parkeringsplassen. Toalett. Fra parkeringsplassen følger stien 1 mil Til Williams Fork River. Nesten to miles av offentlig tilgang vest til Parshall Hole på vestsiden av elva. FORSKRIFT: Fly / lokke bare-fangst & slipp
TILGANG #8: 15.1 miles – Kemp / Breeze State Wildlife Area / Breeze Unit trekk av (“Parshall Hole”). FRA HWY 40 ta til venstre inn i parkeringsplassen. Toaletter, ingen camping tillatt. Offentlig elv tilgang øst og vest over 2 miles. FORSKRIFT: Fly / lokke bare-fangst & slipp
TILGANG #9: 15.3 miles – Kemp / Breeze State Wildlife Area / Breeze Unit. FRA HWY 40 ta til venstre inn i parkeringsplassen. Toaletter, Breeze Barnedam for 15 og under-2 fisk grense. Ingen camping tillatt. Enkel mil sti til elven. Dekk overse. Over 2 miles av offentlig elv tilgang øst & vest. FORSKRIFT: Fly / lokke bare-fangst & slipp
TILGANG # 10 :16.1 miles – Kemp / Breeze State Wildlife Area / Breeze Unit. FRA HWY 40 ta til venstre inn i parkeringsplassen. Toaletter, ingen camping tillatt. Enkel .2 mil sti til elven .2 miles av offentlig elv tilgang øst & vest. FORSKRIFTER: Bare Fly / lokke-fangst & utgivelse

TILGANG #11: 16.4 miles-Kemp / Breeze State Wildlife Area / Breeze Enhet-Solnedgang Bro Fiskeområde. FRA HWY 40 ta til venstre og følg veien bak ranch huset .4 km til parkeringsplassen. .3 mil moderat bratt sti til elva. Toaletter, ingen camping tillatt. Offentlig vann ned elva til broen og oppover elven nesten 2 miles. FORSKRIFT: Fly / lokke bare-fangst & slipp

TILGANG #12: 17.5 miles-Powers BLM Fiske Tilgang. Ved Fiske tilgang skilt ta til venstre HWY 40 deretter rett til parkeringsplassen. Toalett. 500 yd av offentlig elv tilgang.

TILGANG #13: 20.1 miles-Reeder Creek Fiske Tilgang. FRA HWY 40 sving til venstre INN CO.RD. 39 og i 1-mile sving til venstre inn PÅ CO. RD. 33 og fortsett 1 mil til parkeringsplassen til venstre. Ingen camping tillatt. ¾ Mil sti til elva med 1/2 mil Av Colorado River tilgang begge sider av elva. Riffles, løper og bassenger. FORSKRIFT: Fly / lokke bare-fangst & utgivelse.
TILGANG # 14 :20.1 miles – Barger Gulch BLM Fiske Tilgang. FRA HWY 40 sving til venstre INN CO.RD. 39 og i 1-mile ta til høyre inn PÅ CO. RD. 33 og fortsett 1,7 miles til parkeringsplassen til høyre. Ingen camping. 1/8 mil av elv tilgang. Flat, langsommere vann vann
TILGANG # 15 :22.1 miles-Junction Butte Wildlife Area BLM Fishing Access-Følg instruksjonene For Å Få tilgang # 13 og fortsett 2 flere miles til parkeringsplassen til høyre. Ingen camping. Wildlife visning. Flatt, langsommere vann. FORSKRIFT: 2 Ørretgrense

COLORADO & BLÅ ELVER SØR FOR KREMMLING

Utpekt Gullmedaljevann Fra Canyon Creek på sørenden Av Gore Canyon helt til Rock Creek I Eagle County. (2020-2021 Colorado Parks And Wildlife Fishing Guide)
ARTER: Ørret, Regnbueørret
FORSKRIFTER: Blue River-Fly / lokke bare, all ørret må slippes ut. Colorado River – 2 orret grense, ikke-innfodt fisk regulering. Respekter privat eiendom til enhver tid!

TILGANG #1: HWY 9 Fiske Tilgang. Omtrent 27 miles FRA HWY 40 & 34 I Granby ta til venstre (sør) på HWY 9 I Kremmling og gå 1 mil til en sving av til høyre like før Colorado River. Parker på parkeringsplassen og følg den korte stien til elva. Tilgangen er ½ mil lang.
TILGANG # 2: Confluence Rekreasjonsområde. Omtrent 27 miles FRA HWY 40 & 34 vest For Granby ta til venstre (sør) på HWY 9 I Kremmling og gå 1,8 miles TIL CO. RD. 1, Trough Veien. I .5 miles ta til høyre før broen PÅ BLM skiltet til høyre For Gore Canyon put-in. DET er tre segmenter AV BLM land blandet med privat eiendom for totalt ¾ mil av tilgang langs Blue River på hele veien til samløpet Av Blue Og Colorado Elver. Sakte, flatt vann. Parkeringsplassen er en mil på denne veien. Toalett, båtlansering. Dette er et flott sted å tilbringe dagen fiske og kanopadling, kajakk eller paddleboarding. Nedstroms er Gore Canyon med farlige rapids. Vær forsiktig og hold deg unna!
TILGANG # 3: Pumpehus. 9.6 miles på CO. RD. 1 fra krysset MELLOM HWY 9 og CO. RD. 1 ta til høyre og følg veien 1,1 miles Til Colorado River. Herfra kan du få tilgang til offentlig vann langs elva inn I Gore Canyon og sørvest mot Radium PÅ BLM land. Hotell I Nærheten Av Gore Canyon Whitewater Park Toaletter, piknikbord, camping, båtlansering. Pumpehuset Til Radium gir utmerket float fiske. Respekter privat eiendom vekk fra elven.
TILGANG # 4: CO. RD. 102 Tilgang. På 10.8 miles PÅ CO. RD. 1 fra krysset MELLOM HWY 9 og CO. RD. 1 sving til høyre og inn PÅ CO. RD. 102 og videre .5 km til parkeringsplassen. Følg stien 300 yds til elva. Stien langs elva i begge retninger PA BLM land.

WILLIAMS FORK & COLORADO RIVER:

Kemp/Breeze State Wildlife Area/Kemp Unit – Omtrent 14 miles vest FOR HWY 40 & 34 kryss I Granby ta til venstre PA CO. RD. 3 sør over Colorado River bridge. Fortsette .7 miles til parkeringsplassen til høyre. Toalett, Ingen Camping. Ta stien 1 mil Til Williams Fork River og fisk oppstrøms mot demningen eller nedstrøms til samløpet Med Colorado River. Offentlig tilgang pa Colorado pa Breeze-Enheten.
ARTER: Brun Og Regnbueørret
FORSKRIFTER: Colorado State Fishing Regulations-all ørret må frigis. (2020-2021 Colorado Parker Og Dyreliv Fiske Guide)