Concert Review

Jazz este un gen de muzica care a fost inventat în Africa American. Este unul dintre cele mai vechi genuri muzicale care au existat în urmă cu peste un secol. Folosește toate tipurile de instrumente, de la tobe, alamă, chitară, trompete și pian. Oamenii care cântă muzică Jazz sunt pricepuți, iar cei care o încep urmează o pregătire intensă. Au existat multe concerte de Jazz în diferite părți ale lumii, deoarece acesta este un gen care a fost îmbrățișat și sărbătorit de mulți. Acest eseu discută despre concertul de jazz Salsa care a avut loc în Miami Dade College, campusul Kendall.

Partea 1

concertul de jazz Salsa a avut loc luni, 9 noiembrie 2015 7:30pm la Miami Dade College, campusul Kendall. Cei care au fost prezenți în timpul evenimentului au fost: Manuel Orellana și Rene Serrano care au fost responsabili de trompete, Alex Cruz care a operat trombonul, Raul Duran Bustamante și Keanu Yarima au fost operatorii saxofonilor. Tobe și percuții au fost operate de David Vela Velazco, Jeremy Whitman, Frank Perez și Josh Nunez. Alejandro Perez și Benjamin Whitman au fost responsabili de bas. Operatorul de pian a fost George Gonzales Alan arce și Carolina de Leon au fost responsabili de vioară și violă. Steven Alvarez a cântat la chitară în timp ce Stephen Camacho a fost solistul. Rafael Valencia a fost regizorul și, de asemenea, un interpret. Unii dintre interpreți au inclus Junior Capeda, Michel Le Grand, Woody Shaw, Oscar Hernandez, Mario Bauza și Poncho Sanchez. Fiecare dintre ei a interpretat melodii specifice. Interpreții au cântat diferite tipuri de muzică Jazz, cum ar fi Jazz Ragtime, există și cei care au cântat muzică swing, muzica Big Band a fost interpretată și în timp ce alții au interpretat muzica Be-pop.

Partea 2

Ragtime Jazz este de obicei muzică vibrantă care constă în mișcări entuziaste. De asemenea, a implicat cântarea pianului. George Gonzales și-ar folosi abilitățile pentru a cânta la pian și totul s-a dovedit perfect. Al doilea tip de performanță a fost muzica swing. Muzica Swing a fost evidentă când Poncho Sanchez a cântat piesa Papa Gato. În timpul acestui spectacol, o atenție deosebită a fost acordată selecției ritmului. Papa Gato s-a coordonat bine cu Alejandro Perez și Benjamin Whitman care au cântat la bas la cel mai bun nivel al lor. Mai mult, toboșarii Frank Perez, Josh Nunez și David Velazsco au făcut o muncă uimitoare pentru a se asigura că nu l-au dezamăgit pe Papa Gato în timpul spectacolului. A fost, de asemenea, spectacolul Big Band Jazz de Junior Cepeda. Acest tip de Jazz a fost evident atunci când a interpretat cântecul Quimbara. . Acest tip de gen de Jazz folosește în mare măsură trompete. Trompetiștii, Manuel Orellana și Rene Seranno s-au coordonat bine cu artistul pe scenă. Saxofoanele și pianele au fost, de asemenea, utilizate pe scară largă în timpul acestui spectacol. Toate aceste instrumente au creat mișcări armonioase și ritmice care au încântat pe toți cei prezenți în timpul spectacolului. Un alt tip de performanță a fost Be-pop-ul care a fost interpretat de majoritatea artiștilor interpreți sau executanți. Woody Shaw și Oscar Hernandez au interpretat în special Jazz-ul Be-pop. Acest gen are un tempo rapid și utilizarea inteligentă a instrumentelor. Partea unică a Be-pop a fost că a constat din doi soliști care au condus restul echipajului, iar cântarea pianului, tamburului și basului ar urma.

interpreții ar folosi improvizația prin care ar crea melodii noi dintr-o anumită melodie și ar repeta aceste melodii separat înainte de a le schimba. Unii dintre interpreți ar crea aceste melodii din melodiile lor originale sau ar folosi creativitatea pentru a le îmbina. Improvizația implică, de asemenea, compunerea sau melodiile. Prin urmare, artiștii de Jazz care au capacitatea de a improviza sunt, de asemenea, compozitori buni care pot compune melodii pentru ei înșiși. Există trei metode cunoscute de improvizație care includ: motivic, armonic și melodic. Melodia improvizată este atunci când artistul folosește note și insulte alternative pentru a genera melodia în moduri unice și interesante. Improvizația armonică, pe de altă parte, implică utilizarea acordurilor și tenorului pentru a veni cu soloing proaspăt. Improvizația prin motive, pe de altă parte, constă în redefinirea declarațiilor și frazelor pentru a face organizația muzicală sofisticată. Există artiști care folosesc cele trei tipuri de improvizație în muzica lor, în timp ce alții folosesc două sau una dintre ele. Prin urmare, improvizația depinde de creativitatea și expertiza interpretului.

Rafael Valencia, care a fost și directorul evenimentului și un interpret, a făcut o muncă uimitoare. Echipajul instrumental, în special pianistul George Gonzales, era atât de priceput în comparea pianului. Chitaristul Steven Alvarez ar comp diferitele acorduri care au implicat notele 3 și 7. Aceste procese ar fi alternate cu comping-ul pianului și, la un moment dat, ar face-o armonios. Frank Perez și Jeremy Whitman ar comp, de asemenea, tamburul, și acest lucru a făcut întreaga cameră plină de viață. De fapt, experții comping trebuie să știe cum să echilibreze între vocea și starea de spirit a solistului. Nerespectarea acestora poate duce la dezorganizare și performanțe slabe pe scenă.

Tempo se referă la bătăile pe minut ale unei melodii care sunt de obicei realizate de diferitele instrumente utilizate în timpul spectacolului. Acestea sunt câteva dintre aspectele care nu au trecut niciodată neobservate în această noapte de neuitat. Ne-am da seama că fiecare dintre interpreți avea anumite moduri în care tempo-ul său se mișca. Toți operatorii de instrumente au determinat tipul de tempo pentru fiecare performanță. Unii dintre interpreți precum Junior Cepeda, Poncho Sanchez și Rafael Valencia au avut un tempo rapid în comparație cu restul interpreților care tempo a fost puțin lent.

Partea 3

întreaga experiență a fost mare în afară de un lucru neobișnuit care a avut loc. Unul dintre interpreți, Oscar Hernandez ar uita versurile melodiei Sentimentanto de Cancion. A cântat perfect primul și al doilea verset. Cu toate acestea, la atingerea celui de-al treilea și al patrulea verset, a început să tacă și uneori fredona în timp ce se afla pe scenă. Aceasta a fost o mare dezamăgire pentru publicul care începuse deja să danseze și să se bucure de melodie. Acest act a perturbat ritmul într-o asemenea măsură încât operatorii de instrumente au devenit dezorganizați în sarcinile lor. Pianistul George Gonzales și chitariștii Steven Alvarez au ieșit din cheie și nu s-au mai coordonat unul cu celălalt. Operatorii de vioară și violă; Alan arce și Carolina de Leon au confundat și ritmul. Cu toate acestea, acest interpret a rămas încrezător și compus chiar și atunci când toate acestea se întâmplau.

în general, concertul a fost epic și mi-a plăcut totul, de la ritm, instrumentele folosite și expertiza celor care cântau. În plus, mi-a plăcut modul în care artiștii au improvizat fiecare aspect pentru a veni cu spectacole foarte creative. Mi-a plăcut suflarea trompetei și cântarea viorii și a violei. Nu mai văzusem niciodată nivelul de experiență la care am asistat de la cei care suflau trâmbița și vioara. Cu toate acestea, nu mi-a plăcut faptul că cel al icoanei din Salsa Jazz Oscar Harnandez a uitat versurile melodiei pe care o interpreta. Acest lucru a fost dezamăgitor și un semn de nepregătire care nu ar trebui să se întâmple în concerte.

în concluzie, Jazz-ul este un gen muzical care ar trebui apreciat de toată lumea. Are multe de învățat pornind de la versurile sale educative până la expertiza în cântarea tuturor instrumentelor. Mai mult, concertele de Jazz sunt esențiale, deoarece creează o platformă pentru ca interpreții să practice și să învețe unii de la alții. Prin urmare, este esențial ca oamenii să îmbrățișeze și să sprijine Jazz-ul, deoarece vine cu o mulțime de beneficii și este, de asemenea, plăcut.

comanda scris original personalizat

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.