Recenzie:” Shine “Ana Christina Cash

Ana Christina Cash, Shine, album review, Rock and Blues Muse

Shine

de Mike O’ sull

Ana Cristina Cash face magie cântăreț-compozitor pe cel mai recent efort de lung metraj Shine, care a fost lansat de Avondale Records pe 24 aprilie 2020. Melodiile ei se amestecă o bază de rockabilly și blues curajos cu soul jazz, și conotații țară care are ca rezultat un unic, sunet identificabil. Este o vocalistă clară și încrezătoare, cu un ton emotiv care se potrivește bine cu versurile scrise brusc pe care le transmite aici. Cash a scris sau a co-scris 12 din cele 14 melodii de pe Shine și arată un talent pentru incisiv, clichet-povești gratuite despre oameni și lumile în care trăiesc. Produs de John Carter Cash, soțul ei și fiul legendelor country Johnny Cash și June Carter, setul inspiră o nouă viață în arta povestirii de a crea cântece lirice.

Ana Cristina Cash este o artistă bilingvă de origine cubaneză care a crescut în Miami, Florida. A început să cânte profesional la doar șase ani și a dominat rapid competițiile de talente din emisiunea de televiziune Sabado Gigante. Ea a fost semnată la Divizia latină a Sony Music la 15 ani și a lansat un album de debut în limba spaniolă auto-intitulat. De asemenea, a continuat să fie prima hispanică americană care a interpretat bannerul Star Spangled la o inaugurare prezidențială pentru președintele Bush în 2005. S-a căsătorit cu producătorul John Carter Cash în 2016 și de atunci a scris și a urmărit muzica pe care simte că s-a născut să o cânte.

Cash deschide Shine cu rădăcinile încărcate rock din “Renegade Rose”, o poveste Bonnie-și-Clyde a bandiților pe fugă. Sunt un “bandit cu ochi căprui și blondă cu sticle” care bat băncile, își fac evadarea și nu se opresc la nimic pentru a obține ceea ce vor. Cash amestecă un personaj feminin dur cu mitologia haiduc American și un ritm rock de conducere și oferă blues/măreție rock cu acest cont de iubitori obtinerea de bani la fel de greu.

“Tough Love Woman” este un pic delicios de tarif country/soul/blues care arată cât de expert Ana și John sunt capabili să stivă influențe clasice. Acordați atenție și veți auzi old country, Memphis blues și coarne Stax/Volt, toate lucrând și jucând împreună. Aceste două afișează o cunoaștere enciclopedică a muzicii americane aici și pe tot parcursul albumului și au creat o experiență de ascultare care va merge la fel de profundă pe cât doriți să o luați.

una dintre cele mai bune și mai originale melodii de pe Shine este observatorul sălbatic “Hei Hipster.”Cash frigăruie fără milă segmentul hipster al culturii milenare, cu puțină atenție pentru spațiul sigur al oricui. Ea se distrează la acel tip cu barbă în blugi subțiri, cizme de luptă și o pălărie de plăcintă de porc care “stă pe colț judecând totul” cu această piesă strălucitoare care începe ca pseudo-jazz înainte de a lovi un cor dur. “Du-te să-ți aduni vinilul și să începi o trupă, una pe care numai cei ca tine o vor înțelege” cântă ea, tachinându-i absolut pe acei bieți băieți și bicicletele lor cu angrenaj fix. Este genul de cântec satiric social, care nu se mai întâlnește adesea, dar Cash îl gestionează perfect.

“Brand new Pair of Shoes” este o co-scriere a Anei și a regretatului ei mare socru Johnny Cash. Are Versuri necunoscute anterior Johnny Cash pe care Ana le-a reformat într-o baladă de jazz în stil New Orleans. Refacerea a ceea ce a fost, fără îndoială, menit să fie o melodie country în acest tip de context extinde bogăția geniului de compoziție al lui Johnny și dovedește că Ana este un stilist de cântece de clasă mondială. Alte elemente importante ale albumului includ “Broken Roses”, “Busted” și ” Outlaw Blues.”

Shine este o bijuterie de la un capăt la altul și dovedește că Ana este un plus demn pentru una dintre familiile regale ale muzicii americane. Ea aduce o nouă aromă numelui Cash și o face cu originalitate, stil și grație. Vocea ei este de top, iar abilitățile sale de compoziție sunt incontestabile. Dacă acest album nu explodează, este ceva grav în neregulă cu lumea muzicală. Ana Cristina Cash e cât se poate de bună.

Ana Christina Cash Online

Website

Lasă un răspuns