Recenzie: spectacolul Charlotte al lui Cher a petrecut suficient timp pe Cher?

“ezit să-ți spun vârsta mea”, a spus Cher mulțimii aproape sold-out de la Charlotte Spectrum Center marți seara, dar ea a ezitat doar aproximativ două secunde înainte de a-l scoate afară: “șaptezeci și doi!”

desigur, un număr atât de mare este mult mai ușor să dețină până la atunci când te uiți jumătate că în timp ce poartă, să zicem, un costum constând dintr-o peruca rosie, o tiara, cizme de platină și fire de pietre strălucitoare costum care acoperă … Ei bine, nu foarte mult, după cum se dovedește. Sau un ansamblu cu părul negru ondulat până la umeri, care se varsă pe un costum de corp cu un decolteu care continuă să se plonjeze.

este, de asemenea, mai ușor să dețină până la atunci când puteți centura încă un clasic pop-rock ca “dacă aș putea întoarce timpul”, cu cât mai multă putere și entuziasm ca ai putea atunci când a ieșit prima dată 29-1/2 Ani în urmă.

Faceți clic pentru a redimensiona

de fapt, dacă Cher ar putea într-adevăr să întoarcă timpul, spectacolele ei ar arăta probabil ca cea pe care am văzut-o aici marți — grele la schimbările de costum (am pierdut urma după aproximativ șapte sau opt); pe imagini de arhivă (colaje video care evidențiază o carieră de zeci de ani atât în muzică, cât și în film); și pe spectacol (evitând genericul pyro și confetti pentru decoruri și costume atrăgătoare, precum cele folosite pentru a crea tema “Gladiator”-esque pentru “Woman’ s World” și “Strong Enough” și motivul “Aladdin”-esque pentru “Gayatri Mantra” și “All or Nothing”).

CLT_CHER_14.JPG
Cher zâmbește în timp ce este coborâtă pe scenă pentru a-și începe spectacolul la Spectrum Center din Charlotte marți. Jeff Siner jsiner @ charlotteobserver.com

dar există cu siguranță argumente pro și contra la acest tip de abordare.

o mulțime de fani Cher iubesc concertele Cher pentru că vor să vadă o sută de coafuri diferite și o sută de culori diferite de păr și o sută de ținute diferite care îi accentuează figura într-o sută de moduri diferite. Vor o producție care să pară că s-ar potrivi chiar la Palatul lui Caesar, completată cu Cher care vine pe scenă călărind un elefant animatronic cu ochi strălucitori și colți.

ei doresc jolt de nostalgie care vine de la a vedea ei yukking-l cu Sonny în clipuri de la vechiul lor “oră comedie” show TV, și, cu atât mai mult, șansa de a huidui la ecran în timp ce ea latra linii memorabile din filmele ei cele mai iconice. (Deși pariez că mai mult de câțiva fani au rămas blocați pe numele celui care a primit marți Cele mai mari urale; pentru cei care țin scorul acasă, “nu cerșesc. Și știi de ce nu te implor? Pentru că eu sunt un f – – – – – – câștigător Oscar!”este din 2003 ” Stuck On You”, care a jucat, de asemenea, Matt Damon și Greg Kinnear.)

care este dezavantajul tuturor acestor schimbări de costume, toate acele montaje în timpul schimbărilor de costume, toate frumoasele demonstrații aeriene de mătase și cerc, rutinele de dansatoare de rezervă și solo-urile de măcinare ale chitaristului principal Joel Hoekstra? Au nevoie de timp. Sunt amuzante, dar au nevoie de timp. Și într — un spectacol care zboară în 93 de minute și se întinde pe doar 16 melodii — dintre care șase sunt cover-uri, inclusiv trei de Abba-asta nu lasă prea mult timp pentru Cher să facă Cher.

(apropo, nu este nimic în neregulă cu Cher face Abba. De fapt,” Waterloo “și” SOS “au fost momente energice, iar” Fernando ” o vitrină strălucitoare pentru vocea ei. Dar, în acest caz, au venit, fără îndoială, în detrimentul propriilor hituri din anii ’70, cum ar fi “Gypsys, vagabonzi & hoți”, “Half-Breed” și “Dark Lady.”Dacă sunteți sinceri, fani Cher,ce ați fi auzit mai degrabă?)

celălalt lucru despre care merită să vorbim aici este monologul de 15 minute pe care l-a făcut la începutul spectacolului, care … a durat 15 minute.

ar putea fi ușor văzută ca adorabilă — Cher fiind Cher, filmând din șold, aruncând deoparte filtrul și învârtind un fir despre bucuriile și durerile timpului în care a împlinit 40 de ani, una care a implicat-o pe cea mai bună prietenă a ei Paulette Howell, coproprietarul Studio 54 Steve Rubell, fostul flame Robert Camiletti, regizorul “Vrăjitoarele din Eastwick” George Miller, Jack Nicholson și David Letterman.

CLT_CHER_07.JPG
Cher fotografiat în timpul deschiderii sale la Spectrum Center din Charlotte marți. Jeff Siner jsiner @ charlotteobserver.com

apoi, din nou, această poveste ar putea fi la fel de ușor de văzut ca năucitoare. Și-a pierdut locul de câteva ori. De asemenea, a murmurat o variantă a cuvântului F (pentru a descrie Miller, despre care spune că a numit-o “prea bătrână” și “nu sexy”), a renunțat la două variante ale cuvântului s, numit Letterman an– – hole (pe jumătate în glumă, de două ori) și a folosit un cuvânt care rimează cu vrăjitoare atât în formele sale singulare, cât și în cele plurale.

profanitatea nu ar fi altfel remarcabilă pentru ea, cu excepția faptului că, cu două nopți mai devreme, și-a cerut scuze profund pe Twitter pentru că a înjurat în timpul unui spectacol la Raleigh PNC Arena.

Oh, da, un alt lucru despre monologul ei: a continuat timp de 15 minute.

în cele din urmă începând să-l încheie, Cher a spus: “Deci, care a fost atunci și am fost 40, iar acest lucru este acum și eu nu mai sunt 40,” cu “EU nu sunt 40 anymore” iese într-o voce cântă-songy. Mulțimea răcni, ca ea se uită în jurul quizzically. “Nu am înțeles niciodată de ce oamenii aplaudă (pentru asta), cu excepția nopții trecute când stăteam acolo și mă gândeam:” cred că poate aplaudă pentru că sunt încă aici.”

probabil că are dreptate.

deși Cher a glumit că turneele de adio vor continua să vină, îi place, de asemenea, să glumească că asta este: “Bună ziua, Am 500 de ani, nu vor mai fi, OK?”, a spus ea înainte de a lansa într-un duet perfect “I Got You Babe” (cu regretatul Sonny Bono alăturându-se ei printr-un monitor video cu ecran mare) care a redus cel puțin o persoană din apropierea mea la lacrimi.

sunt momente ca acelea — cele care echilibrează umorul și inima — când Cher, la 72 de ani, încă strălucește cu adevărat.

deci, în timp ce mi-ar fi plăcut să o fi văzut pe scenă un pic mai mult și să o fi auzit cântând un pic mai mult și poate să se rătăcească un pic mai puțin, vă pot asigura: mă simt destul de norocos să mai am șansa să o văd și să o aud deloc.

CLT_CHER_16.JPG
o lovitură largă a scenei în timpul emisiunii “Here We Go Again” a lui Cher, marți seara, la Charlotte. Jeff Siner [email protected]

lista de seturi a lui Cher